02 lutego, 2009

Jejku, już luty!

Od lutego miało być spokojniej. Miałam wreszcie zająć się innymi sprawami niż zwykle, miałam odpocząć, miałam przeczytać jakąś glupią książkę... miałam wyjechać.

A ja ciągle w niedoczasie - na biurku mam listę ze sprawami do załatwienia, która dziś wygląda tak:

Moje zaległosci w skrócie:
na wczoraj - recenzje z dwóch prac dyplomowych
na dziś - sprawdzenie 30 prac z PW, 10 z KTS, email do doradców projektu, mailing ESF, kontakt w sprawie szkolenia na podlasiu
na jutro - przygotowanie seminarium o Bourdieu

a plany:
7 lutego - przygotowanie kolokwium z jakościówki
10 lutego - deadline napisania konspektu artykułu nt Petera Blau'a
15 lutego - termin ustalenia harmonogramu European Science Foundation
20-22 lutego - wyjazd do Białegostoku
27 lutego - w ramach PTS: pokaz filmu Roberta Glińskiego HOMO-PL;)

Brak komentarzy: